Apper jeg bruker

Her kommer en anbefaling av to apper, som hvertfall hjelper meg veldig hvis jeg er usikker på noe innen lavkarbo!

Lifesum
Dette er ikke akkurat en lavkarboapp, men den viser hvor mye fett, proteiner og karbohydrater du får i deg. Også teller den kallorier. Her legger du inn frokost, lunsj, trening, mellom-måltid og middag, så teller den for deg. Genialt! Har faktisk bare brukt denne i noen få dager, men kommer garantert til å fortsette. Denne er også gratis, hvis du ikke vil benytte deg av “GOLD”. Det gjør ikke jeg.

image (1)

Lavkarbomat
Denne er veldig, veldig grei! Her søker du opp alt av mat og merker på maten for å sjekke karboinnholdet pr 100g.  Er den grønn er du good-to-go, gul er bob-bob mens rød er fy-mat. Isteden for å sjekke hver eneste matvare i butikken som du har lyst på er det bare å ta opp mobilen og sjekke derfra. Starten min på lavkarbo hadde vært mye vanskeligere uten denne appen. Tror den koster rundt syv kroner, men det er den verdt!

image

One thought on “Apper jeg bruker

Leave a comment